Tom Topp: gissar på slakt mot Skellefteå. Dom kommer från en förlust mot Örebro där dom bombade på allt och dominerar spelet men ändå bara får med sig ett poäng. Poäng i den matchen räknar jag som ett mirakel.
{297}: varför måste vi alltid få möta lag som nyss förlorat och ska hålla på och vara revanschsugna och ha sig. Vinn mot de andra jävla lagen och var lagom proppmätt och ointresserad mot oss istället 😉
{297}: dom lär komma ut hårt! Det gäller att JJ står på huvve och att vi har lite tur med domsluten! Örebro hade det jobbigt från början, men orkade stå emot. Sen i tredje tyckte jag att dom tog över!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.