DenRöda: Jag förstår helt ärligt inte den här tron på islossning. Islossning för mig är nåt som sker efter att man en längre tid fått ut kraftigt mindre än vad man till synes presterat.
Hittills tycker jag absolut ingenting talar för en islossning och att vi snarare fått bättre betalt jmfrt med våra prestationer. Det mesta talar i nuläget snarare för att vi är återbetalningsskyldiga sett till prestationerna.
Alla som stirrar blinda på vår laguppställning, och det är många....dessvärre känns det som att även laget själv gör det, bör försöka slå hål på den bubblan och kliva ut i verkligheten.
Grovt sammanfattar jag det här laget hittills som följer: Usel puckbehandling, orutinerade spelarinsatser man-man på isen och naivt spelsystem
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.