Rico01: Ja, det vårdade pucken bättre igår men på de sätt de gjorde igår genom att dra ner på tempot så som de gjorde kommer inte att fungera överhuvudtaget.
Snabba spelvändningar var som bortblåsta igår. Vi spelade ett spel igår som gjorde de svårare än vad det behövde vara.
FBKs mål kom på kontringar hade Timrå någon kontring igår överhuvudtaget?
Kontroll på pucken och sedan ett snabbt bra första pass måste laget få till. Igår var det som att laget behövde byta varje gång vi skulle till anfall det funkar inte.
Rico01: Ja och det i sin tur beror på att man har för svåra ingångar/man är lättläst. Man borde köra mer samlat och med fart. Lagdelarna kan inte vara såhär utspridda som de är nu
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.