Inlägg: 2389555
Svarskommentarer
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Erol Ateceae: Vi kan ju inte skylla på dåliga domare varje match. Är bara en period som vi har varit bättre än motståndaren än så länge och det är direkt pinsamt. Katastrof.
+ 4
"spelar vi så här på lördag
med bra domare är jag inte Orolig"
Det finns bara ett problem i den meningen.
Bra domare, ont om dessa är det gott om.