Erol Ateceae: Vi kan ju inte skylla på dåliga domare varje match. Är bara en period som vi har varit bättre än motståndaren än så länge och det är direkt pinsamt. Katastrof.
hockeyärnice: det här laget går inte för fullt varje match. Och det är Antes förbannade ansvar att se till att spelarna ger allt i varenda jävla byte. Och klarar inte karln av att få laget med sig bör karln avgå och lämna över spakarna till nån annan. Tveksamt om Ante är en headcoach egentligen.!?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.