Dubbeld: Måste säga att Didde också gjorde en solid insats igår! Sen tycker jag det varit lite väl ångestladdat härinne. Det var ett stort steg framåt spelmässigt igår och hade det varit hemmais så hade vi nog snarare haft 3-0 på tavlan med NHC i ryggen. Det som gör att vi supportrar har lite extra panik är ju att vi kollar tabellen, men 1 vinst och vi lämnar kvalplats, så jämn är serien och lär förbli hela säsongen. Det viktigaste är att inte ha för långa och djupa dippar och poängtapp på vägen!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.