+ 5
Inlägg: 2389814
Svarskommentarer
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Sputnik: Tänk om nån gång kunde visa lite k#k nån gång för ens skull och visa lite dase och pondus . Du svamlar hit och dit efteråt hur snacket går här på Hs. Jävligt inställam inställning har du,.
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Sputnik: Tror också att vi hade vunnit på hemmaplan med samma spel igår. Problemet är ju att vi inte får med oss några poäng från bortaspel. 0 pinnar sedan premiärmatchen mot Frölunda.
Hemma: 7/12 poäng
Borta: 2/12 poäng
Hemma: 7/12 poäng
Borta: 2/12 poäng
+ 5
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Sputnik: Håller med!
Det jag önskar av laget är att man fortsätter med att hälla tändvätska på brasan och hålla lagandan uppe. Skrev det igår med men så fort dom gjorde 1-0 på oss med 17 minuter kvar av sista! Då började man hänga med huvudet och ja.. Man såg ju hur det gick
Det jag önskar av laget är att man fortsätter med att hälla tändvätska på brasan och hålla lagandan uppe. Skrev det igår med men så fort dom gjorde 1-0 på oss med 17 minuter kvar av sista! Då började man hänga med huvudet och ja.. Man såg ju hur det gick
+ 1
Det som gör att vi supportrar har lite extra panik är ju att vi kollar tabellen, men 1 vinst och vi lämnar kvalplats, så jämn är serien och lär förbli hela säsongen.
Det viktigaste är att inte ha för långa och djupa dippar och poängtapp på vägen!