Sputnik: Tänk om nån gång kunde visa lite k#k nån gång för ens skull och visa lite dase och pondus . Du svamlar hit och dit efteråt hur snacket går här på Hs. Jävligt inställam inställning har du,.
{9386}:Haha ok, nej jag behåller kläderna på för allas trevnad. 🥸 Jag ger kritik när det är befogat men har ärligt talat svårt att hålla med de värsta tongångarna från igår. Har man lite nyktra ögon så gjorde vi faktiskt spelmässigt en bra bortamtach igår, till och med den berömda statistiken understryker det. Lite Mer killer instinkt så vinner vi den matchen.
Det visar förhoppningsvis att sistaperioden mot Örebro inte var en engångsförteelae utan att vårt kära Timrå är på gång!
PS, det går faktiskt att vara lite positiv också, testa vettja! 😉
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.