+ 18
Inlägg: 2389870
Svarskommentarer
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Bragd-Birger: Det går TOLV minuter in i tredje innan vi skjuter första skottet på mål. Brukar hålla med dig i mycket men jag tycker det är en helt värdelös tredje period. Innan dess har vi 2 helt ok perioder. Det sammantagna betyget kan inte bli godkänt om vi ska aspirera på något annat än kval denna säsong.
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Bragd-Birger:
"
Vi lär torska mer än vi vinner. Laget är under uppbyggnad. Låt oss för faen glädjas när spelet ser ut att, peppar peppar, vara på rätt väg.
"
Amen!
"
Vi lär torska mer än vi vinner. Laget är under uppbyggnad. Låt oss för faen glädjas när spelet ser ut att, peppar peppar, vara på rätt väg.
"
Amen!
+ 5
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Bragd-Birger: Om inte matchen igår var perfekt, så vill jag inte påstå att Leksand var bättre. Vinner man på ett turmål, så säger det allt!
Om TIK kan nypa något/några poäng på denna bortamatch period, så är jag nöjd.
Jag tror att det kommer att dröja ytterligare 4 - 5 matcher innan vi supportrar blir glada. Men då tror och hoppas jag på den berömda ketchupeffekten!👍💯👍
Om TIK kan nypa något/några poäng på denna bortamatch period, så är jag nöjd.
Jag tror att det kommer att dröja ytterligare 4 - 5 matcher innan vi supportrar blir glada. Men då tror och hoppas jag på den berömda ketchupeffekten!👍💯👍
+ 2
Jag är jävligt nöjd med insatsen igår. 50/50 att vi fick med oss 3 poäng. Vad mer kan vi begära av ett lag som vi, i a f dom flesta av oss, hoppas ska kunna knipa en playin-plats?
Vi lär torska mer än vi vinner. Laget är under uppbyggnad. Låt oss för faen glädjas när spelet ser ut att, peppar peppar, vara på rätt väg.