Bragd-Birger: Om inte matchen igår var perfekt, så vill jag inte påstå att Leksand var bättre. Vinner man på ett turmål, så säger det allt! Om TIK kan nypa något/några poäng på denna bortamatch period, så är jag nöjd. Jag tror att det kommer att dröja ytterligare 4 - 5 matcher innan vi supportrar blir glada. Men då tror och hoppas jag på den berömda ketchupeffekten!👍💯👍
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Om TIK kan nypa något/några poäng på denna bortamatch period, så är jag nöjd.
Jag tror att det kommer att dröja ytterligare 4 - 5 matcher innan vi supportrar blir glada. Men då tror och hoppas jag på den berömda ketchupeffekten!👍💯👍