1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2390029

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Ante förstår inte heller varför pucken inte går in i mål.

...Kollade på senaste avsnittet av "Bakom Tallarna" och där får man se att i omklädningsrummet så pekar Ante ut vart vi brister och vad motståndarna gör ofta som leder till ett farligt anfall.

Då börjar man ju undra varför spelarna fortsätter med att låta motståndarna göra exakt det som beskrevs utan något motstånd.

Spelare som Dahlén, Hartmann, Eronen, borde skjuta oftare istället för att passa.

Laget som en helhet bör lita på varandra och inte gå 3 personer efter puck för det är då man släpper igenom motståndarna.

Nu jävlar ska Lilla Danmark få stryk imorgon, Didde får gärna fixa tänderna som finns kvar på Sylvegård.

PUCKEN. SKA. FAN. I. MÅL. <3
Uppladdat:

500x0-screenshot-2022-10-14-210212.png


Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Dubbeld: Vet vi diskuterat detta innan men varför fortsätter tar Ante all genomgång på Svenska?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.