1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2392062

Sv: Apropå nånting...
Tonymontana:

Får ju ha i åtanke att han spelade i ett bottenlag förra säsongen även med ett försvarspel som inte existerade. Trots det gjorde han 38 poäng. Nä vi tappar kopiöst med kreativitet i och med detta.

Sedan förstår jag inte hur MPS kan vara aktuell överhuvudtaget när vi har OJ i Löven. Vi bör väl ändå satsa på framtiden.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
The great one: Du måste kolla på hans +/-. Trots sina 38 poäng ligger han alltså på -28, han har det fetaste kontraktet en försvarare någonsin haft i Timrås historia, i dollar och den har stigit samtidigt som kronan sjunkit. Vi står inte och faller med LL.

Sv: Apropå nånting...
The great one: föratt allt handlar om din kompis, min kompis, hans kompis. Min pappa tränare bla bla bla. Det här är inte bra.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.