1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2392065

Sv: Apropå nånting...
The great one: Du måste kolla på hans +/-. Trots sina 38 poäng ligger han alltså på -28, han har det fetaste kontraktet en försvarare någonsin haft i Timrås historia, i dollar och den har stigit samtidigt som kronan sjunkit. Vi står inte och faller med LL.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: +/- blir rätt missvisande många gånger. Säger inte mycket egentligen då han spelat mest av alla spelare i laget i ett bottenlag, då åker man på baklängesmål. LaLeggia hade näst bäst Corsi/Fenwick i Timrå efter Lodin förra säsongen. Han blockerade även tredje flest skott efter Svensson och Strömberg. Det kan man kanske inte tro att han är före sådana som Walli och Westerlund i den statistiken, men så är det.

Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov:

Ja och det har jag ju redan förklarat varför nedan. Läs om vad jag skrev.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.