Olli Hahl: kan inte släppa att vi blir dubbelt rånade på PP i slutet. Först på den solklara trippingen på Dahlén med 5 sekunder kvar av ordinarie och den på den höga klubban på Lyytinen i förlängningen. Så jävla störande.
Förstår inte vad folk menar när de jämför Lyytinen med Zajac. Lyytinen har en helt annan spelskicklighet. Det enda jag ser som potentiellt farligt är att han håller i pucken lite väl länge, men idag funkade det med bravur.
{297}: Sen gammalt, sett ut såhär hela säsongen, varför skulle det förändra sig? Har man två PP-formationer som kan släcka matcherna så passar domarna på.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.