Förstår inte vad folk menar när de jämför Lyytinen med Zajac. Lyytinen har en helt annan spelskicklighet. Det enda jag ser som potentiellt farligt är att han håller i pucken lite väl länge, men idag funkade det med bravur.
thorwald: Känner det är en rätt välkommen egenskap ändå, med rätt balans på att hålla och släppa iväg pass alltså. Men för många backar i Timrå slänger iväg den i stress på måfå. Större chans att spela konstruktivt om man har pucken under kontroll. Säkert lite mer så man spelar i Finska ligan kanske?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.