1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2405108

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
DJ Hemp: Jag har också mer och mer försökt släppa den ojämna nivån och försöker göra min röst hörd i situationer där den är bättre behövd.
Men det här med våra höga klubbor (som givetvis är livsfarliga) vilka aldrig renderar i utvisning kommer bli min sista nagel i ögat. Jag får på riktigt inte ihop hur så många av dessa (i mina ögon rätt uppenbara) kan missas på detta kontinuerliga sätt.

Händer det någon gång, fine. Händer det någon gång till några matcher efter, irriterande men aja. Händer det ytterligare en gång flera flera matcher efter, sjukt irriterande menmen. Nu är det minst 8 situationer, som alla i en följd gått konsekvensfria. På så himla kort spann av matcher med. Jag vet att det är lönlöst att hänga upp sig på, men har verkligen inte varit med om något liknande.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.