1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2406115

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Du måste ju bli en flitigare läsare, lille Hassan. Minns du när ni nästan gjorde konkurs, lille Hassan? "Timrå IK har skulder på 80 miljoner kronor, avslöjade klubbens advokat efter tingsrättens besked om rekonstruktion".

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9682}: Likt Brynäs ifjol när de gick 25 miljoner back då skrev de ner Arenan som de äger så det blev plus eller Modo som ber kommun om mer pengar att driva arenan

Sv: Apropå nånting...
{9682}: Det minns jag. Den artikeln är också snart 10 år gammal. Den jag länkade är från 25 oktober.

Men försök nu inte att slingra undan här genom att få det att handla om oss när jag bara vill hylla er. Hur går det med ert museum egentligen? Jag är bara nyfiken då jag vill komma och strosa runt där. Är det olika våningar? Finns det karta så att man inte missar någon utställning? Kan man få en sån där örsnäcka så att man kan höra på Serbrokroatiska? När är bäst tid att komma för att slippa trängas med japanska turister?

Sv: Apropå nånting...
{9682}: Ja men allt löste sig ju när vi anlitade konsulter som konstaterade att vi måste få bort skrattande män, som får kvinnor att känna sig otrygga. Efter det ökade tryggheten hos de kvinnliga fansen, män står nu med avstånd till varandra och skrattar inte. Ledde sedermera att vi tog oss upp till SHL och ligger nu på slutspelsplats.

Bara ett tips om Moodoo vill ha ett framgångsrecept!

Sv: Apropå nånting...
{9682}: Tänk, det där har man nästan glömt. Vilken skillnad mot för den välmående och ohotade ettan i Västernorrland vi är idag

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.