{9682}: Likt Brynäs ifjol när de gick 25 miljoner back då skrev de ner Arenan som de äger så det blev plus eller Modo som ber kommun om mer pengar att driva arenan
Ja, ”Nubbis” visste uppenbarligen vad han gjorde sitt jobb i våras och ”Kapis” har ju fortsatt på samma linje. Sportchefernas roll ska inte förringas (GIF, hrmmm…).
Angående Malmö så får de gärna gå till slutspel och väl där möter jag dem gärna igen. Kan ju gå på MIF:s matcher ändå, men det blir ju inte samma sak.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.