1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2406195

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Inte bara sportchefandet, hela GIFs organisation kunde hämta bra ideer från Timrå antar jag. Sedan verkar folk o företag vara snabbare med på noterna gällande hockey jämfört med fotboll i västernorrland.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
sargad: Att folk och företag är snabbare med på hockey än fotboll kanske beror på att man inte har så stora krav att man ska kunna hävda sig på riktigt i fotbollen, sedan har Giffarna aldrig riktigt varit publikens lag. Nä nu får vi hoppas att Kuben gör det bra tills vi får ett lag som kan/vill satsa framåt men det tar nog några år, jag vet inte vilket som skulle kunna axla mantlarna i distriktet egentligen så länge IFKs kräftgång fortsätter.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.