+ 5
Inlägg: 2408487
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
En annan cool sak med SAIK var att de aldrig brydde sig om att kalla sig för Skellefteå Gold Miners eller något i den stilen. Körde bara på som AIK och med samma fina klubbemblem. Respekt för det.
+ 3
Måste ge Skellefteå att ni har grymt coola matchställ och ett riktigt snyggt klubbemblem i all sin enkelhet. Svart och gult är snyggt ihop. Coolt även att ni bara kallar er AIK och därmed ger fan i allt vad Solna heter. Respekt också för er ishockey och framgångarna på sent 1970-tal och på senare tid. Ville bara få det sagt.
Tippar bortaseger med ett par mål och kanske att dödsstöten sätts i en tom kasse, även om hjärtat säger något annat. Ingen vet var vi står efter uppehållet och troligt är väl att vi lär vara rätt tröga i starten mot ett lag som ändå har Europa-matchat.
Har just inga förväntningar alls, men blir ändå besviken om vi torskar…