Gillar det genomgående rödvita också, alltså 1970-talets variant. Men årets blå inslag är så snyggt minimalistiska och framhäver landskapet på ett klädsamt sätt. Okej, inte meningen att låta som en recensent av kläddesign, men svårt att inte bry sig när det handlar om ens favoritlag.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Gillar det genomgående rödvita också, alltså 1970-talets variant. Men årets blå inslag är så snyggt minimalistiska och framhäver landskapet på ett klädsamt sätt. Okej, inte meningen att låta som en recensent av kläddesign, men svårt att inte bry sig när det handlar om ens favoritlag.