1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614832 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2435414

Sv: Apropå nånting...
{9682}: Du och Kulltorp är i min fjärde kedja för att stänga ner motståndare. Har Sven, Tarasov och Peja i första linan. Ger tyngd framåt. Mike nomad, Sputnik och Småland i andra linan. Stabilt hoppas jag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Modano spelar naturligtvis med Icing och Kulltorp Och så har vi tredje kedjan med Janne H, Elitfoso och Mattias 74, Den blir lite av en chansning men bör funka. Som tränare valde jag Huge och assisterande är Axle San. Tror det blir perfekt dynamik där.

Sv: Apropå nånting...
Charliejfz: Mikenomad är spelgeniet i kedjan,
jag är en Mats Sundin, 193 cm högerskytt och delikata handleder.(ok jag har kanske ett par extra kilon än Sudden 😅)
SMÅLAND är en gubben i lådan, man vet aldrig inför match vad han hällt för gottedricka i pluntan. 🤪

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.