Charliejfz: Mikenomad är spelgeniet i kedjan, jag är en Mats Sundin, 193 cm högerskytt och delikata handleder.(ok jag har kanske ett par extra kilon än Sudden 😅) SMÅLAND är en gubben i lådan, man vet aldrig inför match vad han hällt för gottedricka i pluntan. 🤪
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
jag är en Mats Sundin, 193 cm högerskytt och delikata handleder.(ok jag har kanske ett par extra kilon än Sudden 😅)
SMÅLAND är en gubben i lådan, man vet aldrig inför match vad han hällt för gottedricka i pluntan. 🤪