cloon: Nubben var väl iofs rätt försiktig med att uttala sig om guld och tryckte ändå på att man är nykomlingar trots allt, vill jag minnas?
Grejen är väl den att supportrarna i HV kräver rätt mycket då det inte riktigt verkar landa hur svårt det faktiskt är att bara gå rätt upp ur HA med allt det innebär, även att de har den ekonomi de har. Sen så kom väl Nubben in rätt sent och den dåvarande sportchefen var det väl aom gett många av kontrakten från de som hängde med upp från HA? Sen kanske det var i kontakt med Nubben under tiden han var kvar i Timrå iofs och bollade hans tankar?
Sputnik: Ja jag håller med dig. Jag hävdar att nubben inte kan lastas för allt detta. Sedan tycker jag fallet Laleggia är en märklig värvning samt hur FW misslyckats men men.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Grejen är väl den att supportrarna i HV kräver rätt mycket då det inte riktigt verkar landa hur svårt det faktiskt är att bara gå rätt upp ur HA med allt det innebär, även att de har den ekonomi de har.
Sen så kom väl Nubben in rätt sent och den dåvarande sportchefen var det väl aom gett många av kontrakten från de som hängde med upp från HA?
Sen kanske det var i kontakt med Nubben under tiden han var kvar i Timrå iofs och bollade hans tankar?