Sputnik: Ja jag håller med dig. Jag hävdar att nubben inte kan lastas för allt detta. Sedan tycker jag fallet Laleggia är en märklig värvning samt hur FW misslyckats men men.
cloon: Jo allt går inte lasta Nubben för med det finns ju också delar som ham gjort mindre bra trots allt. Kan känna att jag fått lite rätt i mitt "tjatande" om att Nubbens tid i Timrå skulle få ett slut.
Kapanen har kommit in och visat att tiden var helt rätt i tiden för att ta oss framåt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.