1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2442521

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Svårt att tro att #54 kommer att få chansen på nytt i NHL?
Han passar helt enkel inte där. Jonte är en finlirare, krävs mer fysisk spel för att duga.
Han får stanna kvar hos oss och ta GULD istället nästa säsong,! 💥

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Har tänkt lite på det här med en ny forward. Tänk om man kunde få tag i någon som Sonnenberg, han gjorde väl inte så stort väsen av sig i Ambri Piotta (var det va?). Men väl i Timrå blev det ju en ofattbar utveckling, och han är ju snudd på helgonförklarad av vissa TIK supportrar.

Eller nån som "laxen" , han kom ju också in utan höga förväntningar på sig och visade sig riktigt stabil.

Undrar om Kimmo har nåt finskt äss i rockärmen, man hoppas.

Sv: Apropå nånting...
Kul med CHL, Frölunda-Luleå slåss om vem som spelar i fulast ställ, sen Nils Ekman som kommentator på det, jävla bajsmacka till jippo. Och för det här pausar man SHL, suck.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.