+ 5
Inlägg: 2442521
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Har tänkt lite på det här med en ny forward. Tänk om man kunde få tag i någon som Sonnenberg, han gjorde väl inte så stort väsen av sig i Ambri Piotta (var det va?). Men väl i Timrå blev det ju en ofattbar utveckling, och han är ju snudd på helgonförklarad av vissa TIK supportrar.
Eller nån som "laxen" , han kom ju också in utan höga förväntningar på sig och visade sig riktigt stabil.
Undrar om Kimmo har nåt finskt äss i rockärmen, man hoppas.
Eller nån som "laxen" , han kom ju också in utan höga förväntningar på sig och visade sig riktigt stabil.
Undrar om Kimmo har nåt finskt äss i rockärmen, man hoppas.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Kul med CHL, Frölunda-Luleå slåss om vem som spelar i fulast ställ, sen Nils Ekman som kommentator på det, jävla bajsmacka till jippo. Och för det här pausar man SHL, suck.
+ 9
Han passar helt enkel inte där. Jonte är en finlirare, krävs mer fysisk spel för att duga.
Han får stanna kvar hos oss och ta GULD istället nästa säsong,! 💥