+ 5
Inlägg: 2442578
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Jag var inte så gammal på den tiden så har inte koll, men varför spelade bara Sonnenberg 1,5 säsonger i Timrå? När han snittade 1p/match? Skador?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Ser ju gärna en sådan spelartyp i allafall. Walli och Lander är väl de enda "tunga" forwards vi har i dagsläget, Alvarez i viss mån. En skridskostark spelare med karaktär och fysisk närvaro och inte helt oäven i offensiv zon ser jag gärna vi får in.
Behövs speciellt i ett slutspel när det blir tightare och oftast mer fysiskt spel.
Behövs speciellt i ett slutspel när det blir tightare och oftast mer fysiskt spel.
+ 6
Eller nån som "laxen" , han kom ju också in utan höga förväntningar på sig och visade sig riktigt stabil.
Undrar om Kimmo har nåt finskt äss i rockärmen, man hoppas.