erathoo: Ser ju gärna en sådan spelartyp i allafall. Walli och Lander är väl de enda "tunga" forwards vi har i dagsläget, Alvarez i viss mån. En skridskostark spelare med karaktär och fysisk närvaro och inte helt oäven i offensiv zon ser jag gärna vi får in. Behövs speciellt i ett slutspel när det blir tightare och oftast mer fysiskt spel.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Behövs speciellt i ett slutspel när det blir tightare och oftast mer fysiskt spel.