+ 3
Inlägg: 2444981
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Sputnik: spar pengarna och satsa på nästa säsong istället. Jag tycker med all önskvärd tydlighet att vi visar att vi INTE kommer gå långt i ett slutspel. Vi kommer inte spöa Löökers, SAIK, Fuskestad eller Rögle i en bäst av 7 serie.
Enda som talar för oss imorgon mot SAIK är väl att INGET talar för oss
Enda som talar för oss imorgon mot SAIK är väl att INGET talar för oss
+ 11
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Sputnik: Lika bra att hålla i Pengarna och låta spelarna med utgående kontrakt söka nya arbetsgivare. Bättre kvalitet och karaktärer behövs inför nästa säsong. Bygg yngre med högre utväxling under säsong.
+ 7
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Sputnik: jag tror inte det finns pengar kvar. I alla fall inte till en sån spelare. Försäkringen på Wedin kickar väl först in ungefär när säsongen är slut. I och för sig kan vi kanske räkna hem den besparingen som blir under sommaren och blåsa det nu. Men jag förväntar mig inga offensiva värvningar.
+ 2
Själv känner jag iofs dock att är vi säkra för play in då kring deadline så är det kanske bättre vi håller i pengarna till nästa års trupp. Det är inte inår vi kommer ha chans att vinna nått guld ändå i min bok.