1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614752 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2444995

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Sputnik: Lika bra att hålla i Pengarna och låta spelarna med utgående kontrakt söka nya arbetsgivare. Bättre kvalitet och karaktärer behövs inför nästa säsong. Bygg yngre med högre utväxling under säsong.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
DenRöda: Ja vissa spelare var vi snabba med att förlänga med nu under säsong. Alvarez har vi, trots att han denna säsong fått större förtroende, inte förlängt med. Där tror jag vi kunde få in någon annan för mindre pengar och låta exempelvis Walli kliva fram.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
DenRöda: Helt enig där! Förhoppningen är ju Hållander! Plus kanske nån till för att öka offensiva styrkan ännu mer på 3 första kedjorna!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.