mikenomad: Är väl mest Sanny som laddat bössan i "stor-media" där med dålig karaktär och gnällspik, man undrar ju hur insatt han är i situationen egentligen.
Synct: Det är väl klart att Halloran var en felvärvning. Allt talar för det. Han fick gå från Örebro efter samma resa. Laget har underpresterat och ngt har inte varit bra i gruppen. Det var ett ruttet hallon i korgen helt enkelt. Skönt att han nu kmr hålla Modo kvar i allsvenskan ett år till.
Och ja, jag tyckte han såg bra ut i början, precis som han gjorde i Örebro. Men sen har han ju varit rätt osynlig.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.