+ 3
Inlägg: 2452303
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tycker vi önskar Halloran lycka till i Modo och hoppas på att dom tar sig till SHL #länsderby
+ 26
Det var ett ruttet hallon i korgen helt enkelt.
Skönt att han nu kmr hålla Modo kvar i allsvenskan ett år till.
Och ja, jag tyckte han såg bra ut i början, precis som han gjorde i Örebro. Men sen har han ju varit rätt osynlig.