1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2452299

Sv: Apropå nånting...
För er information så kom det ut idag från Kuriren.nu att Luleå nyligen tackat nej till Bernhardt för att de anser honom inte vara tillräckligt bra. Det borde ju vara en signal att nappa på.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{10015}: Med tanke på hur Bernhardt beskrivs så är man väl inte helt förvånad när Luleå brukar sätta försvarsspel i första, andra och tredje hand.

Positiva för Timrå är att de säger att Luleå nyligen tackat nej, då har inte Timrå nått färdigt med Bernhardt i allafall.
Inget illa ment men med tanke på hur vårt lagbygge ser ut med max 3 backar in så ser jag inte att vi har råd att chansa med en spelare som Bernhardt, vi måste nog vara ett mer etablerat lag i så fall som har råd att misslyckas med enstaka värvningar.

Sv: Apropå nånting...
LaLeggia, 1-0 HV-IKO, i p.p.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.