{10015}: Med tanke på hur Bernhardt beskrivs så är man väl inte helt förvånad när Luleå brukar sätta försvarsspel i första, andra och tredje hand.
Positiva för Timrå är att de säger att Luleå nyligen tackat nej, då har inte Timrå nått färdigt med Bernhardt i allafall. Inget illa ment men med tanke på hur vårt lagbygge ser ut med max 3 backar in så ser jag inte att vi har råd att chansa med en spelare som Bernhardt, vi måste nog vara ett mer etablerat lag i så fall som har råd att misslyckas med enstaka värvningar.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Positiva för Timrå är att de säger att Luleå nyligen tackat nej, då har inte Timrå nått färdigt med Bernhardt i allafall.
Inget illa ment men med tanke på hur vårt lagbygge ser ut med max 3 backar in så ser jag inte att vi har råd att chansa med en spelare som Bernhardt, vi måste nog vara ett mer etablerat lag i så fall som har råd att misslyckas med enstaka värvningar.