Ett för jävla dåligt snitt på grund av att folk på ett tidigt stadium insåg att laget var chanslöst. Tyckte uppriktigt sagt synd om publiken under hemmapremiären mot Hammarby. Led själv framför mobilsändningen också. Fattar att många inte ville se mer av eländet.
Laken: den där diskussionen har ju varit uppe förut, och visst det optimala vore ju mitt inne i Sundsvall. Men det är för sent, nu håller vi på traditionerna! För mig spelar det ingen roll, jag åker gärna till Timrå!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.