Laken: den där diskussionen har ju varit uppe förut, och visst det optimala vore ju mitt inne i Sundsvall. Men det är för sent, nu håller vi på traditionerna! För mig spelar det ingen roll, jag åker gärna till Timrå!
Försent vet jag inte, men det känns mest rätt att Timrå IK ska spela i den egna kommunen. Detta med en ny arena i Sundsvalls hamn var det länge sedan jag trodde på. Annat i Ö-vik där laget spelar i den kommun man har sin hemvist.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.