1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614752 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2456764

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
Kramer:

Minns det också. Gullponkarna Patrik och Peter från Skellefteå/Umeå. Var på plats i denna mardröm. Men ”Pekkas” uppladdning var inte heller den bästa. Löven spelade senare SM-final medan vi åkte ur. Vissa på skolan (i Sundsvall) hade gulgröna halsdukar. Så jävla trist.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
DJ Hemp: Stog bredvid deras klack då, det var ingen så roligt. "Ska ni gå hem nu" ekade jäkligt illa .

Btw, jag och några till försökte få igång hela hallen när vi stog typ på östra läktaren, men det var svårflörtad, vi var ju bara typ 10 st men trodde att man kunde få med 100 till iaf.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.