+ 3
Inlägg: 2456771
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
Villervalla:
Hmmm, snackar du om Löven 1981 nu eller? Har skrivit så många inlägg ikväll att man tappat det 🤷🏻♂️ Men ”ska ni gå hem nu” låter som den matchen.
Hmmm, snackar du om Löven 1981 nu eller? Har skrivit så många inlägg ikväll att man tappat det 🤷🏻♂️ Men ”ska ni gå hem nu” låter som den matchen.
Btw, jag och några till försökte få igång hela hallen när vi stog typ på östra läktaren, men det var svårflörtad, vi var ju bara typ 10 st men trodde att man kunde få med 100 till iaf.