+ 1
Inlägg: 2456886
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
Greven:
Minns faktiskt ”Bullas” solomål också. Vi hämtade upp ett 0-2-underläge i den matchen, så det var ett roligt minne. Vändningen (2-1) mot FBK likaså. Tror att den närsynte Perreault gav sig till känna i den match när ”allting” gick in och vi hade hela 6-2 mot MoDo inför sista ”perren” (blev 7-6 till slut). Spiken i kistan var kanske när vi tappade 3-1 till 4-6 mot Leksand strax före jul. Ingen höjdarmatch av ”Pekka”. ”Slagsmålsmatchen” mot DIF var nog en annan än den jag gick på (5-3-vinsten).
Minns faktiskt ”Bullas” solomål också. Vi hämtade upp ett 0-2-underläge i den matchen, så det var ett roligt minne. Vändningen (2-1) mot FBK likaså. Tror att den närsynte Perreault gav sig till känna i den match när ”allting” gick in och vi hade hela 6-2 mot MoDo inför sista ”perren” (blev 7-6 till slut). Spiken i kistan var kanske när vi tappade 3-1 till 4-6 mot Leksand strax före jul. Ingen höjdarmatch av ”Pekka”. ”Slagsmålsmatchen” mot DIF var nog en annan än den jag gick på (5-3-vinsten).
+ 1
Roligt när man läser resultaten från den säsongen. Minnen från andra matcher poppar upp, ex Bullas solomål i 2-2 mot Frölunda när Bulla vickar på höften vid offensiva blå och Frölundabackarna skingras åt varsitt håll... Den närsynte Modo-keepern var väl den säsongen också? Ben Perrault go go go. Slagsmålsmatchen mot Djurgården... Den otroligt tunga förlusten hemma mot Brynäs när sista tåget skulle gå osv osv.