1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614775 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2456887

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
DJ Hemp: Har en känsla av att Malmö kan ta HV. Tror HV:s självbild kan slå tillbaka på dom. På något sätt känns det som HV har mer att förlora på att åka ur och därför kommer det att knyta sig.. Dom har ju nyss misslyckats i ett play out också.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
Greven:

Kan bara hoppas att du får rätt. Dock har även Malmö rätt mycket att förlora på att åka ur. Känns i så fall som att de landar i HA för att stanna där för en lång, lång tid. Å andra sidan kollar jag gärna på matcher i den serien också. Får i så fall chansen att se MoDo, som antagligen inte går upp i år heller 😅

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
Vem fan ska Paoblo Pet på tissda??
Vi har ju haft ett vinnande koncept nu i 3 raka!!!
Ska vi splittra linorna nu??
Ska bli spännande å se i Templet i Jönköping!!
Vakna nyss i hemmabaren å nu kör vi ” Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar ” igen !!🥳🥳🥳
Halleluja 🙏😇

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.