Kan bara hoppas att du får rätt. Dock har även Malmö rätt mycket att förlora på att åka ur. Känns i så fall som att de landar i HA för att stanna där för en lång, lång tid. Å andra sidan kollar jag gärna på matcher i den serien också. Får i så fall chansen att se MoDo, som antagligen inte går upp i år heller 😅
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kan bara hoppas att du får rätt. Dock har även Malmö rätt mycket att förlora på att åka ur. Känns i så fall som att de landar i HA för att stanna där för en lång, lång tid. Å andra sidan kollar jag gärna på matcher i den serien också. Får i så fall chansen att se MoDo, som antagligen inte går upp i år heller 😅