{9566}: Det mesta skulle jag tro är redan uppbundna av redan existerande spelaravtal. Mycket möjligt att spelarbudgeten utökas till nästa år men jag vet inget om ekonomin i Timrå så jag vågar inte spekulera mer än så.
Sen måste ju spelarna i fråga också vilja komma o spela i Timrå. Det är ju inte som att Kimmo kan bara kasta pil med förbundna ögon och träffa en världsspelare som skriver på utan vidare.
{9566}: Jo hoppas det blir lite ökad budget på lagbygget till nästa säsong. En riktig toppback vill jag hemskt gärna ha in. Visst vi har Rindell och Lyytinen som har färgat ordentliigt, men känner att det är den stora skillnaden mot topplagen före oss i tabellen. Dehar ett större djup på backsidan etc.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.