{9566}: Jo hoppas det blir lite ökad budget på lagbygget till nästa säsong. En riktig toppback vill jag hemskt gärna ha in. Visst vi har Rindell och Lyytinen som har färgat ordentliigt, men känner att det är den stora skillnaden mot topplagen före oss i tabellen. Dehar ett större djup på backsidan etc.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Visst vi har Rindell och Lyytinen som har färgat ordentliigt, men känner att det är den stora skillnaden mot topplagen före oss i tabellen. Dehar ett större djup på backsidan etc.