{10040}: Vore trist om en sådan rövhatt som dig skulle svärta ner Timråiternas goda rykte som trevliga gubbar på det här forumet. Som tur är för dig så är alla andra Timråiter på HS anständiga, trevliga och välvilligt inställda, oavsett vilken bok dom skriver i. Gör dina TIK-kamrater här inne en tjänst och börja bete dig som folk istället, så slipper dom skämmas för dig.
Det jag oroar mig över är hur vi nästan ALLTID går ner oss efter vi tagit ledningen....det måste Ante ta tag i. Troligen hade matchen sett heeeeelt annorlunda ut om vi ledit med 2-0 efter första....
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.