1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2460631

Sv: Timrå IK - HV71 2023-02-02
{10040}: Vore trist om en sådan rövhatt som dig skulle svärta ner Timråiternas goda rykte som trevliga gubbar på det här forumet. Som tur är för dig så är alla andra Timråiter på HS anständiga, trevliga och välvilligt inställda, oavsett vilken bok dom skriver i. Gör dina TIK-kamrater här inne en tjänst och börja bete dig som folk istället, så slipper dom skämmas för dig.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2023-02-02
SuneMangs: jag hade blivit själaglad om Brynäs åker ur. Det är inte att va otrevlig. Jag vill bara de. Du är säkert en bra person men jag kan önska det oavsett.

Sv: Timrå IK - HV71 2023-02-02
SuneMangs: Så talar ett riktigt hockey fan!!!! Bra rutet!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.