OlliJanne: Jag kan nog tro att man ser detta år och nästa år som etableringsfasen. Förra året var överlevnadsfasen, efter nästa säsong börjar toppkandidatsfasen och det är då truppen ska spetsas till på allvar.
Greven: " Jag kan nog tro att man ser detta år och nästa år som etableringsfasen. Förra året var överlevnadsfasen, efter nästa säsong börjar toppkandidatsfasen och det är då truppen ska spetsas till på allvar. "
Åhh vad bra skrivet, du har helt enkelt rätt. Eftersom du håller med Zlatan! - Zlatan Ibrahimovic
Greven: Finns det indikationer på att vi kommer kunna satsa ännu mer än vad vi gör nu om nåt år? Det bygger väl i så fall på att vi räknar med att ha en större plånbok relativt andra SHL-lag på sikt.
Vill inte dissa framtidsdrömmar men är det realistiskt och hur ska vi växa mer än våra konkurrenter?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.