Greven: Finns det indikationer på att vi kommer kunna satsa ännu mer än vad vi gör nu om nåt år? Det bygger väl i så fall på att vi räknar med att ha en större plånbok relativt andra SHL-lag på sikt.
Vill inte dissa framtidsdrömmar men är det realistiskt och hur ska vi växa mer än våra konkurrenter?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det bygger väl i så fall på att vi räknar med att ha en större plånbok relativt andra SHL-lag på sikt.
Vill inte dissa framtidsdrömmar men är det realistiskt och hur ska vi växa mer än våra konkurrenter?