Sputnik: En stor jävla SKANDAL men förläng 10 år till med Andersson Boyce Lundin Alvarez Stenqvist Pettersson de finska världs forwade IDIOTER. Walli som vart bästa Forward och bara gnuggat med skit jävla pajas förening
Modano: Walli-Walterholm, älskat snubben enda sen han kom till Timrå, bra ålder och storlek, samt högerfattad och tagit steg varje säsong, pissar man bort honom för att man envisats med att spela Pääjärvi och Mieho då kommer topplocket gå här, Walli förstår man isf till fullo, Timrå IK däremot blir man vansinnig på..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.