Modano: Gnuggat skit ?
Inlägg: 2481441
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hur många blir det på läktaren imorn? En annan sitter där hopplöst på läktaren trots den käftsmäll laget gav oss i sista pärren. Man är väl en hopplöst naiv supporter med en tro att dom iaf en gång ska lyckas på en hemmaborg som nästan varit oförtjänt fylld med folk.
+ 1