+ 4
Inlägg: 2494022
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
sargad: Ja frågan är om inte Jonte skulle göra bäst i att inte spela?
Kan han inte ge 100% så blir han nog mer en belastning än succé i ett tufft slutspel?
Jag vet inte, bara en tanke.
Kan han inte ge 100% så blir han nog mer en belastning än succé i ett tufft slutspel?
Jag vet inte, bara en tanke.
Sv: Apropå nånting...
Ikväll blir det körigt , grabbar o damer . Både Leksand , Luleå och Brynäs ska vi heja på , samtidigt
+ 5
Däremot är det frågan hur många % han får ut av sig efter skadan och med tufft, omysigt slutspels-spel.
Blir intressant att se vilka av våra som kliver fram och vilka som eventuellt försvinner i kommande matcher. Slutspel/kval är ju lite en annan idrott än serielunk.